niedziela, 24 lutego 2013

Zainspiruj się gwiazdą - Tydzień 7 - Miley Cyrus

Witam;)

Dzisiaj przychodzę do was z makijażem Miley Cyrus, jest to gwiazd, którą się inspirujemy w 7 tygodniu zabawy "Zainspiruj się gwiazdą". Miley nie ma za ciekawych makijaży, wszystkie prawie takie same - prawie naturalne. Nie mogłam znaleźć nic co by mnie szczególnie zainteresowało więc wybrałam pierwsze z brzegu;)



Moja inspiracja:


A oto co mi wyszło: 



Kosmetyki użyte w tym makijażu:

Twarz:
Podkład Catrice Photo Finish 030 carmel beige
Korektor essence stay all day 16h long-lasting 10 natural beige
Duo z Elfa do konturowania

Oczy:
Baza pod cienie KOBO
Ciebie z paletki Sleek Au naturel 601
Eyeliner Inglot 25
Tusz do rzęs Maybelline 

Usta:
Błyszczyk z essence stay with me longlasting 01 me&my icecream

Brwi:
Paletka do brwi z essence

I jak się wam podoba??

Do następnego:)
papa:)

Alicja

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)