środa, 27 lutego 2013

Podsumowanie projektu;)

Hejka;)

W tym tygodniu kończy się projekt "Kolory tęczy" więc czas na podsumowanie wszystkich makijaży wykonanych z tej okazji. 

Oto moje wszystkie prace:

Tydzień 1 - czerwony, pomarańczowy, zielony, fioletowy


Tydzień 2 - zielone, fioletowy, dowolny


Tydzień 3 - żółty, 2 dowolne


Tydzień 4 - niebieski, pomarańczony, fioletowy


Tydzień 5 - zielony, niebieski, 2 dowolne


Tydzień 6 - czerwony, żółty, niebieski


Tydzień 7 - zielony, pomarańczowy, dowolny



Szkoda, że to już koniec projektu;) Ale jak ktoś chętny na wariacje makijażowe to zapraszam do Milomani i jej stylizacji makijażowych - baner znajdziecie w pasku po lewej stronie;)

A wy już wykonałyście wszystkie makijaże na projekt "Kolory Tęczy"?? 

Do następnego:)
Pa pa:*

Alicja

5 komentarzy:

  1. Tak, ja tez wykonałam juz wszystkie prace :) u Ciebie ostatni motyl jest super!
    A od poniedziałku nowa zabawa u mnie :) już nie mogę sie doczekać Waszych pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja totalnie nie umiem się bawić kolorami - dwie lewe ręce, natomiast u Ciebie świetnie, kolorowo ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten motyl wymiata! Jest piękny naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)