niedziela, 17 lutego 2013

Zainspiruj się gwiazdą - tydzień 6 - Kim Kardashian

Witam ponownie;)

Tym razem chcę wam pokazać mój makijaż na projekt "zainspiruj się gwiazdą". Dzisiaj mija 5 tydzień tej zabawy i jest to tydzień inspiracji Kim Kardashian. Ten makijaż bardzo mi spasował, ponieważ tak jak Kim lubię bronzer i podkreślone oko kredką, eyelinerem na na powiece jasne cienie. Więc wybrałam makijaż, podobny do tego co często gości na mojej twarzy;)


Moja inspiracja:


A oto moja interpretacja tego makijażu:




Lista kosmetyków:

Twarz:
Korektor essence stay all day 16h long-lasting concealer 10 natural beige
Podkład Catrice Photo Finish 030 Carmel Beige
Puder prasowany Avon color trend Translucent Tan
Puder sypki essence Fix&Matte
Bronzer i róż duo z elfa
Bronzer essence 02 Love to by matt
Rozświetlacz z paletki prettypink

Oczy:
Baza pod cienie KOBO
Inglot 394 pearl, 351 matte, 393 pearl
Cienie z paletki Sleek 601 Au Naturel
Kredka Srphora brown
Eyeliner Inglot 25
Tusz Maybelline One by One satin black

Brwi:
Paletka do brwi z essence

Usta:
Konturówka Celia 08
Pomadka Catrice Ultimate Colour 190 The nuder
Błyszczyk z paletki Sephora 






Mam nadzieję, że się wam spodoba;)
Do następnego;)
Papa:*

Alicja


9 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo ;) Dałabyś radę wstawiać jeszcze zdjęcia ze zbliżeniem na oczy/oko?

    OdpowiedzUsuń
  2. I wyłącz proszę weryfikację obrazkową przy komentarzach, to koszmarnie denerwuje ;>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się uda to już usuwam tą weryfikacje, chodź szczerze mówiąc nawet nie wiedziałam, że ją mam;)

      Usuń
  3. śliczny makijaż!! I także proszę o zbliżenie na oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) a co myślisz o tym duo z elfa? Ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem, ale nie wiem czy warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) a co do duo z elfa to osobiście się zawiodłam bo myślałam, że bronzer będzie matowy a jest z drobinkami, mimo to bardzo dobrze sprawdza się na policzkach a róż to ma mocne drobinki złota i daje słaby efekt różowienia a tworzy taką taflę złota;) więc jak ktoś lubi produkty z drobinkami to powinien być zadowolony;)

      Usuń
  5. Hah, widzę ze wybrałysmy to samo zdjęcie ;D bardzo fajne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)