sobota, 9 lutego 2013

Zainspiruj się gwiazdą - tydzień 5 - Marilyn Monroe

Hej wszystkim;)
Długo nie dodawałam nic na bloga ale cierpiałam na brak czasu ;) Dzisiaj przychodzę do was z makijażem Marilyn Monroe, zrobiony na 5 tydzień zabawy u Jessy ;) 


A oto oryginalny makijaż Marilyn, którym się inspirowałam;)


Makijaż w stylu Marylin Monroe Defilada Gwiazd z Golden Rose


A oto co mi z tego wyszło;)





A na koniec jeszcze mała zapowiedz;)

Już nie długo u mnie na blogu zdjęcia makijażu, który wykonałam do sesji zdjęciowe wykonanej przez Teresę;) Serdecznie zapraszam was do wejścia na jej stronę internetową (klik) jak i na fan page (klik) ;)

To pierwsze ze zdjęć;)


Dziękuję za oglądanie;)
Do następnego;)
Papa:*

Alicja


4 komentarze:

  1. Bardzo fajny makijaż :)
    i czekam na zdjęcia z sesji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;) mam nadzieję, że niedługo uda mi się więcej wstawić z sesji;)

      Usuń
  2. Wow bardzo oryginalny!! Takiego jeszcze w projekcie nie było! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się wyszukać coś innego niż standardowa kreska Marilyn;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)