piątek, 1 lutego 2013

Cieniowana kreska;)

Witam;)
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam makijaż, który wykonałam już dawno temu ale jakoś nie udało się go wstawić wtedy na bloga;) Bardzo podoba mi się ta kreska, dlatego postanowiłam teraz go wstawić;) Wykonany jest przy pomocy cieni z paletki 180 cieni Beauties Factory i Duraline z Inglota;)  Robiąc tę kreskę inspirowałam się Maxineczką ze Snobki, lecz ona dodała jeszcze czarną kreskę na tą niebieską;) Mi bardziej przypadła do gustu cała kolorowa bez czerni;)

Zapraszam do obejrzenia mojego makijażu;)



I jak się wam podoba, lubicie kolorowe kreski?
Dzięki za oglądanie i do następnego;)
Papa:*

Alicja

2 komentarze:

  1. Ładnie, czasem warto zrezygnować z czarnej na inny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem lubię poeskperymentowawszy z kolorowymi kreskami;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)