niedziela, 3 lutego 2013

Nowości w kosmetyczce;)

Hej wszystkim;)

Dzisiaj chciałam pokazać wam kilka nowości jakie znalazły się w moim zbiorze kosmetyków;)


 W biedronce znajdującej się w mieście mi najbliższym jakiś czas temu pojawiła się szafa z kosmetykami Bell;) Trochę się przed nimi opierałam ale wkońcu skusiłam się na kilka z nich;)
Pierwsze to podkłady kryjąco-matujące. Zakupiłam podkłady w dwóch odcieniach, ponieważ żaden nie pasował mi kolorystycznie, a pomieszane idealnie pasują do mojej skóry;)
Pierwszy z nich to 01 beige
Drugi to 03 carmel
Każdy z nich kosztował 5,99 więc moim zdaniem się opłacało, chociaż po to, by przetestować;)


Kolejną rzeczą z Bell z biedronki jest róż w kolorze nr 11, ma odcień koralowo-łososiowy ze srebrnymi bardzo drobnymi drobinkami.
Kosztował on 3,99
Użyłam go dopiero kilka razy i jestem z niego bardzo zadowolona;)



Będąc jeszcze w biedronce natrafiłam na lakiery do paznokci z Bell, Maybelline i Virtual.
Lakier z Maybelline Color Rama jest w kolorze nr 155 i jest to czerwony wpadający lekko w pomarańcz
Kosztował 8,99

Lakier z Bell Air Flow nr 16 i jest to brudny róż lekko perłowy
Kosztował 3,99
Teraz ostatni lakier z biedronki to Virtual Fashon Mania nie ma na nim napisane jaki to kolor a jak widać na zdjęciu jest to lakier niebieski/błękitny
Kosztował 5,99

Na koniec lakier, który kupiłam w pepco też za kilka złotych ale nie pamiętam dokładnie za ile, jest to lakier z firmy NYC 105 Starry Silver Glitter, bazowym kolorem w nim jest przeźroczysty z brokatem w przewadze srebrnym, ale mieniącym się na różne kolory, ma dodatkowo zatopione w sobie płaskie płatki w kształcie kółeczek w kolorze niebieskim i fioletowym.


Przedostatnią rzeczą z moich zakupów jest kredka Manhattan zakupiona także w pepco za kilka złotych . Jest to odcień brązowy nr 2


I ostatni zakup to błyszczyk essence zakupiony w Naturze za 8,99.
Błyszczyk Stay with me w kolorze 01 me&my icecream


Używaliście już tych kosmetyków?? Jakie są zawsze zdania o nich??

Do następnego;)
Buziaczki papa:*

Alicja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)