niedziela, 17 lutego 2013

Kolory Tęczy - Tydzień 5

Witam wszystkich;)

Przybywam ponownie po długiej nieobecności na blogu, mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się dodawać więcej nowych makijaży;) Dzisiaj przychodzę do was z makijażem na projekt "Kolory Tęczy". Jest to już 5 tydzień zabawy i w tym tygodniu przewodnimi kolorami są zielony, niebieski i dwa dowolne, kolorami dowolnymi, które ja wybrałam do zrobienia tego makijażu jest żółty i złoty;) Jakoś nie mogłam się zabrać za ten makijaż, nie mogłam nic wymyśleć z połączeniem zieleni i niebieskiego - jakoś te dwa kolory nie chciały mi się zgrać;) Próbowałam wykonać kilka makijaży ale z powodu choroby nie miałam siły by coś z nich wyszło więc na ostatnią chwilę coś zmalowałam. I tak nie udało mi się połączyć zieleni i niebieskiego na oku, więc zielony użyłam na brwi.


A oto co mi wyszło po długim czasie męki;)



Lista kosmetyków:

Twarz:
Podkład Bell matująco-kryjący 01 beige, 05 carmel
Bronzer essence 02 love to by matt

Oczy:
Cienie z paletki Sephora i 180 cieni Beauties Factory
Tusz essence multi action blackest black

Brwi:
Cień z paletki Sephora

Usta:
Błyszczyk z paletki Sephora
Kredka essence long-lasting 15 bring bling, 09 cool Down
Cienie inglot 102 Amc Shine, 424 pearl



A jak narazie idę jeszcze szybko napisać post z makijażem na projekt "zainspiruj się gwiazdą" :)

Do następnego:*
Paaaa;*

Alicja

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)