piątek, 22 lutego 2013

Kolory Tęczy - tydzień 6

Witam wszystkich:)

W dzisiejszym poście przychodzę do was z kolejnym makijażem na projekt "Kolory Tęczy". To już 6 tydzień zabawy i tym razem wykorzystać mieliśmy niebieski, czerwony i żółty.

Coś nie miałam humoru na jakiś wyszukany/artystyczny makijaż więc postawiłam raczej na klasykę w tym tygodniu;)





Kosmetyki w tym makijażu użyłam te co zawsze więc nie robiłam zdjęcia produktów;)

W wielkim skrócie to użyłam:

Twarz:
Podkład Catrice Photo Finish 030 Carmel Beige
Duo do konturowania z Elfa

Oczy:
Baza pod cienie z essence
Cienie z paletki Beauty Factory
Eyeliner z paletki Sephora

Usta:
Błyszczyk z essence 01 Me&my Icecream

Brwi:
Paletka essence

A teraz coś co nie powinien nikt zobaczyć, ale dla was robię wyątek;)

Oto trochę wariacji z okazji przedostatniego tygodnia zabawy:) 



A wy już zrobiliście makijaż na Projekt??

Do następnego papa:)

Alicja

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)