czwartek, 29 listopada 2012

makijaż krok po kroku

Hej:)

Chciałabym dzisiaj zaprezentować makijaż "krok po kroku" ;)


1. nadkładamy bazę pod cienie
2. na całą powiekę nakłożyłam matowy jasny cień by wyrównać koloryt skóry
3. zaznaczyłam załamanie powieki brązowym matowym cieniem
4. następnie roztarłam naniesiony cień
5. brązową kredką narysowałam linie wzdłuż rzęs, nie musi być dokładna bo będę ją rozcierać
6. rozcieram narysowaną kreskę
7. na całą powiekę, również na kreskę nakłożyłam matowy cień w odcieniu beżowo-pomarańczowym a na niego delikatnie perłowy by nadać trochę blasku
8. rozjaśniam okolice pod brwią jasnym cieniem, w moim przypadku cieniem tym samym co w punkcie 2 i blenduje to razem z cieniem, który jest w załamaniu
9. perłowym cieniem rozjaśniam wewnętrzny kącik
10. zaznaczam dolną powiekę brązowym cieniem
11. maluje kreskę eyelinerem i tuszuje rzęsy
12.  wykonturowałam twarz bronzerem, na policzki nałożyłam odrobinę różu by je rozświetlić a na usta pomadkę w odcieniu nude i makijaż gotowy;)

lista kosmetyków użytych w makijażu:
-podkład "stay allday" 20 soft nude, 30 soft sand essence
-baza "I love stage" essence
-cienie 351, 393, 378 inglot
-kredka brown sephora 
-cienie z paletki "au naturet" Sleek MakeUp
-eyeliner "I love style" essence
-tusz "one by one satin black" Maybelline
-bronzer essence
-róż z paletki prettypink
-szminka 190 "The nuder" catrice

Pozdrawiam, buziaczki;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)