wtorek, 26 lutego 2013

Makijaż różowo-fioletowy


 Hej kochane;)

Dzisiaj przychodzę do was z makijażem krok po kroku, już dawno takiego makijażu na moim blogu nie było ale mam nadzieję, że im bliżej wiosny tym takich makijaży u mnie będzie pojawiać się więcej;)
A więc zapraszam na makijaż;)


1. Nałożyłam bazę na całą powiekę
2. Na środek powieki nałożyłam różowy neonowy cień
3. Na zewnętrzną część powieki nałożyłam fioletowy cień
4. Roztarłam fioletowy cień w nałamanie
5. Pod łuk brwiowy i wewnętrzny kącik nałożyłam jasny cień
6. Wypełniłam brwi
7. Na linię wodną nałożyłam białą kredkę
8. Zalotką podkręciłam rzęsy a następnie je wytuszowałam 


Tak prezentuję się skończony makijaż oczu.


Trochę różu, bronzer, na usta nałożyłam tylko balsam i makijaż gotowy;)


Kosmetyki użyte w makijażu:

Twarz:
Podkład Bell matująco-kryjący 01 Beige, 05 Carmel
Korektor essence stay all day 16h long lasting 10 natural beige
Puder essence matujący 01 Beige
Duo z Elfa 

Oczy:
Baza pod cienie essence I love stage
Cienie Beauties Factory paletka 180 cieni
Cienie Sleek Oh so special
Kredka essence 04 white
Tusz Maybelline The Rocket

Brwi:
Paletka do brwi essence

Usta:
Balsam Avon naturals

Jak się wam podoba??
A wy używacie takich kolorków??

Do następnego:)
Papa;)

Alicja








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)