poniedziałek, 11 marca 2013

Makijażowe stylizacje - tydzień 2 - postarzanie twarzy

Hej kochane;)

Dzisiaj przychodzę do was w trochę innym wydaniu;) Jak już zapewne wiecie biorę udział w zabawie u Milomani, w "Makijażowych stylizacjach" co tydzień robimy coś innego;) W zeszłym tygodniu robiliśmy żywioły <tu możecie zobaczyć mój ogień> a w tym tygodniu zamieniamy się w starszych ludzi:) byłam bardzo ciekawa efektu w moim wykonaniu więc szybko wzięłam się do pracy i oto jest:


Ile waszym zdaniem przybyło mi lat??






I jak się wam podobam w starszym wydaniu??

Do następnego:)
Pa pa:)

Alicja

15 komentarzy:

  1. Ale super Ci wyszło i tak z klasą! i jeszcze starczą brodawkę zrobiłaś!
    Bardzo bardzo dobra praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. łohoho szalejesz, już dzisiaj drugi tydzien :D ale wyszło Ci przegenialnie. ja tej stylizacji boje się najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie ;) głównie chyba te zmęczone oczy dodają lat :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ci to wyszło, jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to miło czytać tyle pozytywnych komentarzy;) Bardzo wszystkim dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz jak 40-laetnia ćpunka :D supe ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha powalił mnie pieprzyk z doklejoną kępką rzęs hah :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie również pieprzyk rządzi :D Ładna z Ciebie babulinka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tu pierwszy raz :) fajny blog :) kurcze juz myslalam zw naprawde tak wygladasz :) dobra robota :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)