poniedziałek, 25 lutego 2013

Kolory Tęczy - tydzień 7

Witam wszystkich:)

Czy wam też już tak się dłuży do tej wiosny?? Bo ja już nie mogę się doczekać ciepłych dni, śpiewu ptaków i zieleni wokół. Z racji tego, że kończy się Projekt "Kolory Tęczy" stwierdziłam, iż należy trochę zaszaleć;) W tym ostatnim tygodniu królują kolory zielony, pomarańczowy i dowolny;)


A więc zapraszam na mojego wiosennego motylka;) Może chociaż on przybliży nas trochę do tej wiosny;)







I jak przypadł wam mój motylek do gustu??

Rzadko kiedy robię artystyczne makijaże ale od czasu do czasu lubię się wyżyć makijażowo;)


Do następnego kochane;)
Papa:*


Alicja


8 komentarzy:

  1. faktycznie zaszalalas:D jak wiosennie! super:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, tak mi brakowało wiosny, że musiałam zaszaleć;)

      Usuń
  2. no nie da się zaprzeczyć, że przyszalałaś! ;) ładnie ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że to już ostatnia praca... Zapraszam na podsumowanie projektu już niebawem a Ciebie proszę jeszcze o sprawdzenie czy w linkach do Twoich prac nie ma żadnych braków i błędów oraz potwierdzenie w komentarzu ;) jeszcze raz gratuluję i dziękuję za udział w zabawie! ;)

      Usuń
  3. No no poszłas na całego ;) Bardzo ładnie, mam nadzieję, że Twój motylek faktycznie nas trochę przybliży do wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po jego wykonaniu ja się już psychicznie przybliżyłam do wiosny:)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)