poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Sesja ;)

Witam;)

Dzisiaj przychodzę do was z makijażem wykonanym na Patrycji do sesji zdjęciowych. Kolory wybrane przez panią fotograf do sesji idealnie wpasowały się do modelki i wyglądała jak z bajki. Sesje były dwie ale makijaż jeden tylko z małą zmianą. W pierwszym użyłam bieli, różu i fioletu a w drugim błękitu, różu i fioletu. Usta i policzki delikatnie tylko podkreślone.
Zapraszam do obejrzenia:




Makijaż do sesji zdjęciowej, którą wykonywała Teresa <-- Klik <-- zapraszam;)
Do następnego;)
Pa pa;)


Alicja

10 komentarzy:

  1. Wersja z błękitem bardziej mi się podoba, ale i tak oba są świetne i bardzo pasują do modelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi z kolei podoba sie bardziej ta wersja z biela:)

      Usuń
  2. Ślicznie i te kwiatki na włosach, szkoda że nie dodałaś tego zdjęcia do projektu bo idealnie by się wpasował, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się bardziej podoba bez błękitu. ślicznie po prostu wyszło to pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to mnie zaskoczyłaś!! ślicznie wyszło i wersja z bielą jest ładniejsza i subtelniejsza a do tych kwiatków to juz wogóle super! ale sesja jak sesja -rządzi sie swoimi porawami i czasem trzeba malować różnie :)
    Super!!! bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)