poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Makijażowe stylizacje - tydzień 5 - sobowtór

Witam kochane;)

Dzisiaj przychodzę do was z makijażem wykonanym na projekt u Milomani, w którym mieliśmy znaleźć swojego sobowtóra i zainspirować się także jego makijażem. Miałam z tym tygodniem bardzo wielki problem, ponieważ nie znalazłam osoby, do której chociaż w minimalnym stopniu była bym podobna;) Wykorzystałam więc makijaż Kim Kardashian a to tylko z tego powodu, że makijaż jaki Kim nosi na co dzień jest makijażem prawie identycznym do mojego i stwierdziłam, iż w tym względzie jestem do niej podobna (nie wiem czy będzie się to liczyć do projektu, ale jakiś makijaż było trzeba zrobić).


Mój makijaż: 



Lista kosmetyków:

Twarz:
Podkłady z Bell Long lasting 01 beige i 05 carmel
Baza rozświetlająca z essence
Puder Inglot Transparentny matujący 217
Bronzer Elf 
Rozświetlacz z Prettypink

Oczy:
Kredka NYX jumbo 604 milk
Brązowa kredka Sephora
Cienie z paletki och so special
Cienie Inglot 394, 351
Eyeliner Inglot 25
Tusz Clinique High Impact Mascara

Brwi:
Paletka essence

Usta:
Pomadka Catrice 190 
Pomadka essence 54

Od początku przerażał mnie tydzień z sobowtórem;) A jak wam poszło z tym tygodniem??
Do następnego;)
Pa pa;)

Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)