wtorek, 23 kwietnia 2013

Makijaż w stylu Marylin Monroe - Defilada Gwiazd z Golden Rose

Witam wszystkich;)

Dzisiaj makijaż Marylin Monroe na Defiladę gwizd z Golden Rose;) Marylin zazwyczaj ma czarną kreskę na oku i charakterystyczne dla niej czerwone usta;)







Kosmetyki:

 Twarz:
Podkład Bell 01 Beige
Puder essence fix&matte
Korektor essence 10 natural beig
Bronzer Benefit Hoola

Oczy:
Cień z paletki Sleek Au naturel
Cień z Golder Rose 126
Eyeliner Inglot 25
Tusz do rzęs Golden Rose

Usta:
Błyszczyk essence stay matt
Pigment KOBO hot orange

Do następnego:)
Pa pa:)

Alicja

12 komentarzy:

  1. Powodzenia życzę :)
    Jak ten błyszczyk z Essence się trzyma? Zastanawiałam się nad tym kolorem, ale boje się, że paskudnie się zjada... przy takim kolorze to jest strzał w kolano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet fajnie trzyma się ten błyszczyk;) Gorzej przy jedzeniu;)

      Usuń
    2. Przy jedzeniu to i tint z Bell mi się zjada na środku, także za te 9 zł się skuszę :)

      Usuń
    3. Ten jest fajny bo ściera się raczej równomiernie, nie rozmazuje się do okoła ust i ich nie wysusza:)

      Usuń
  2. Uu jakie rzęsiska! Świetnie Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć Marilyn! ;) wyszło super! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taka samą paletkę ;) I pomyślec ze rzadko maluje się tymi blyszczykami/ szminkami - nie wiem jak to nazwać :)
    Zapraszam do mnie w sumie dopiero zaczynam ale bedzi emi milo:*
    Obserwujemy?
    onthesundirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzęsy <3 Powodzenia życzę! :*
    Otagowałam Cię do metamorfozy, wszystkiego dowiesz się u mnie ;)
    http://artbyklauu.blogspot.com/2013/04/no-make-up-challenge-czyli-tag-moja.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio ta fala makijaży z marylin uswiadomiła mi, jak słodkie są pieprzyki na twarzy. no aż swój polubiłam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy tydzień projektu zaczyna się już jutro, zapraszam do notki o nim http://malwina305.blogspot.com/2013/04/1-tydzien-projektu-kwiaty.html Z niecierpliwością czekam na prace, pędzelki w dłoń i powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)