piątek, 12 kwietnia 2013

Makijaż w stylu Brigitte Bardot - Defilada Gwiazd z Golden Rose

Witam;)

Ostatnio głośno  no blogach zrobiło się o konkursie Golden Rose "Defilada Gwiazd" więc także postanowiłam wziąć udział. Niestety nie załapałam się na pierwszy tydzień więc dzisiaj makijaż w stylu Brigitte Bardot. Bardzo spodobał mi się makijaż Brigitte, który przedstawił Golden Rose w folderze konkursowym. 


A oto mój makijaż:





Niestety w moim makijażu nie widać błękitnego cienia;)

Kosmetyki wykorzystane w makijażu:


Twarz:
Podkład Rimmel Match Perfection 200 soft beige
Puder Transparenty matujący Inglot 217
Korektor Essence 10 natural beige
Róż z paletki PrettyPink

Oczy:
Baza pod cieni essence
Kredka NYX Jumbo 604 Milk
Kredka Sephora brązowa i czarna
Eyaliner Inglot 25
Cień Golden Rose 126
Błękitny cień z paletki Sephora
Jasne cienie z paletki 180 cieni Beauties Factory
Tusz Clinique high impact mascara

Brwi:
Jasny cień z paletki do brwi essence

Usta:
Konturówka Celia 08
Błyszczyki z paletki Sephora

Mam nadzieję, że się wam spodoba;)

Do następnego;)
Pa pa;)

Alicja

8 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)