niedziela, 14 kwietnia 2013

Makijażowe stylizacje - tydzień 6 - kosmos/galaktyka

Hej;)

Dzisiaj przychodzę do was z makijażem na szósty tydzień zabawy u Milomani. W tym tygodniu Makijażowych stylizacji inspirujemy się kosmosem i galaktyką. Niestety makijaż trochę mi nie wyszedł bo na oku miała wyjść planeta a konkretniej Jowisz ale słabo jest go widać a nie miałam czasu robić innego makijażu. Jest to już szósty tydzień a a jeszcze nie mam piątego, będę musiała go szybko nadrobić;)

A to mój kosmos:






Lista kosmetyków:

Twarz:
Podkład Rimmel Match Perfection 200 soft beige
Puder Inglot transparentny matujący 217

Brwi:
Paletka essence

Oczy:
Baza essence
Czarna kredka Eveline 
Cienie z paletki sleek och so special 
Cienie z paletki Beauties Factory 180 cieni
Tusz Clinique High impact mascara

Usta:
Pomatka essence 54 honey bee
Cień z paletki sleek och special i z beauties factory

Do następnego;)
Pa pa;)

Alicja

6 komentarzy:

  1. No wyszło kosmicznie! ciemno, tajemniczo..ale bardzo fajne kolorki sie połaczyły.Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. mi to przypomina czarną dziurę jeśli taka istnieje ;D znaczy jeśli by istniała to tak ją sobie wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super wyszło, połączenia kolorów są ekstra ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że zgłosiłaś się do mojego projektu, Banerek widzę już jest :) Teraz czekamy na rozpoczęcie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)