niedziela, 28 kwietnia 2013

Makijaż w stylu Dity von Teese Defilada Gwiazd z Golden Rose

Witam wszystkich;)

Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym makijażem z serii Defilady Gwiazd z Golden Rose. W tym tygodniu wykonujemy makijaż w stylu Dity von Teese. Gwiazda ta była mi kompletnie nie znana więc wpisałam w wujka googla i się co nie co dowiedziałam. Oglądając zdjęcie Dity zauważyłam, że podobnie jak Marylin Monroe często gości na jej oczach czarna kreska a na ustach czerwona pomadka i nawet ma charakterystyczny pieprzyk, tyle że w innym miejscu niż Marylin. W tym tygodniu miałam więcej czasu na wykonanie tego makijażu, więc postanowiłam co dobrze dopracować.

A więc zapraszam;)









Kosmetyki:

Twarz:
Podkład Catrice Photo Finish 030 carmel beige
Korektor essence 010 Natural Beige
Bronzer Benefit Hoola

Oczy:
Baza essence
Cienie sleek au naturel
Cienie z paletki 180 Beauties Factory
Eyeliner essence 01 midnight in paris
Kredka Emily 101
Tusz Golden Rose infinity lash

Usta:
Szminka Avon can't resist
Pingment KOBO 402 Hot Orange
Błyszczyki z paletki Sephora

Brwi:
Czarny cień z paletki Sleek au naturel

Do następnego;)
Pa pa;)


Alicja

4 komentarze:

  1. Super, ja też się zabieram, ale jakoś cały czas tworze coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie Ci w czerwonych ustach ;d
    Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedni makijaż, świetnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te oczy masz tak duże i pięknie niebieskie....
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)