niedziela, 10 marca 2013

Zainspiruj się gwiazdą - tydzień 9 - Marina Łuczenko

Hejka;)

Dzisiaj przychodzę do was z makijażem na kolejny tydzień zabawy u Jessie;) Jest to już 9 tydzień "zainspiruj się gwiazdą", w którym inspiracją jest Marina Łuczenko. W galerii zdjęć Mariny jakoś nie znalazłam makijażu, który by mnie zainspirował więc wybrałam typową kreskę w odrobiną złotego brokaty;)

Moja inspiracja:


A to co mi wyszło:



Kosmetyki:


Twarz:
-->Podkład matujący Avon Natural Beige
-->Korektor essence 01 Natural Beige
-->Róż Bell nr 11
Oczy:
-->Baza KOBO
-->Eyeliner Inglot Czarny
-->Złoty pyłek Virtual
-->Biała kredka essence
-->Tusz co rzęs Clinique
Usta:
-->Szminka Celia 602
Brwi:
Paletka do brwi essence

Mam nadzieję, że się wam spodoba;)

Do następnego;)
Papa:)


Alicja

 

4 komentarze:

  1. bardzo fajnie to wygląda, podoba mi się :)

    zapraszam
    http://mjsmakeup.blogspot.com/2013/03/akcja-zainspiruj-sie-filmem.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie mogłam znaleźć żadnego ciekawego makijażu Mariny, który by mnie zainspirował;) (oprócz tego oczywiście;))

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)