czwartek, 21 marca 2013

Makijażowe stylizacje - tydzień 3 - "Księżniczki Disneya"

Witam moje czytelniczki :)

Dzisiaj przychodzę do was z makijażem na projekt "makijażowe stylizacje" u Milomani. Wybór księżniczki do inspiracji być dla mnie ciężki ale padło na Arielkę. Mój znak zodiaku to rak i tak jak Arielka lubię wodę i się w niej "taplać":) Wszystkie księżniczki Disneya praktycznie nie mają makijażu więc inspirowałam się morzem z lekkim dodatkiem różu (taki odcień różu jaki Ariel ma sukienkę).

Zapraszam na mój makijaż;) (zdjęcia nie są sklejone niestety ale coś nawalił mi program do obróbki zdjęć)







I jak się wam podoba moja interpretacja Arielki??

Do następnego;)
Pa pa;)


Alicja


11 komentarzy:

  1. Super kolory, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony niebieski :) Piękny !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jak można nie lubić koloru niebieskiego;D

      Usuń
  3. Śliczny :) Boskie połączenie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham niebieski :) dzisiaj na powiekach też taki mam :) makijaż cudny, Arielką jesteś udaną! :) Mojej córci się też pdooba pozdrawiamy http://swiatanastazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na oczach często gości chociaż malutki akcent niebieski;) cieszę się, że się podoba;)

      Usuń
  5. Sliczna Arielka!kolory mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super kolory! Slicznie ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)