środa, 6 marca 2013

Wibo - Peaches and cream

Witam wszystkich;)

W końcu udało mi się kupić lakier Wibo Nail Obsession, bardzo zależało mi na kolorze, który wybrała dla nas Oleska;) Był tylko mały problem w tym żeby go zdobyć - gdy ja byłam w rossmanie to go nie było i tak się mijaliśmy;) W końcu go mam i oto tak się prezentuję na moich paznokciach;)



Kolor lakieru jest cudony, idealny jak dla mnie;) Chodź nie do końca nie przypadła mi do gustu formuła tego lakieru ale miejmy nadzieję, że z czasem się do niej przyzwyczaję;)

Do następnego;)
Pa pa:)


Alicja

2 komentarze:

  1. Masz w ogóle bardzo ładne paznokcie :) Ja niestety Oleskowego nie mogłam nigdzie dopaść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) No ten lakier sprzedaje się jak ciepłe bułeczki;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)