środa, 13 marca 2013

Zainspiruj się gwiazdą - tydzień 10 - Lady Gaga

Witam wszystkich;)


W dzisiejszym poście chciałam pokazać wam makijaż na projekt "Zainspiruj się gwiazdą". Jest to już przedostatni tydzień zabawy i naszą inspiracją jest Lady Gada. Nie mogłam się zdecydować jakim jej makijażem się zainspirować. Jednak w końcu padło na taki makijaż:


A oto moja praca:



Nie jest on taki dokładny ale niestety miałam mały czasu i tak wyszedł;)

Mam nadzieje, że się wam podoba;)

Do następnego:)
Pa pa;)

Alicja

4 komentarze:

  1. Też chciałam ten makijaż ale stwierdziłam ze w całej akcji było duzo kresek ;D
    Bardzo ładnie i wiernie odwzorowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny i bardzo trudny! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)