środa, 27 marca 2013

Makijażowe stylizacje - tydzień 4 - zwierzak lub owoc

Hej dziewczyny;)

Dzisiaj przychodzę do was z makijażem na projekt u Milomani. W tym tygodniu Makijażowych stylizacji mieliśmy wykonać makijaż zwierzaka lub owoca. Jestem miłośniczką zwierząt więc to oczywiste, że wybrałam zwierzęta a moją inspiracją był mój kochany kiciuś;)

Moja inspiracja:




Kotek nie lubi zdjęć więc musiałam go troszeczkę zmusić:




A wy jak macie już pracę na ten tydzień??

Do następnego;)
Pa pa;)


Alicja

10 komentarzy:

  1. Niezła z Ciebie kotka ;) Super pomysł i wykonanie:) no i oczywiście Twój Kiciuś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kiciuś :) makijaż też super

    u mnie jutro pojawi się taki wstępny, bo na drugi muszę znaleźć nieco więcej czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no kochana zaszalalas! i jeszcze pracę na całej twarzy zrobiłaś, fajnie to wygląda jak taka maska :)
    Sliczny kotek i Ty w roli kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle ci to wyszło ;D Ja tak bym nigdy nie umiała zrobić ;/ A kotek słodziutki i w ogóle ^^ Ja mam dachowca o podobnym wyglądzie, wabi się Irma ;D ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  5. o świetnie wyszła ci kicia :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow, jaaaakie słodkie Kociaki ;D Ale Kot jednak słodszy od Ciebie, wybacz, jestem kotomaniaczką *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!:) To zdjęcie świetne, gdzie trzymasz na rękach kotka!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne Kotki, świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)