poniedziałek, 28 stycznia 2013

Zainspiruj się gwiazdą - tydzień III - Taylor Momsen

Hej wszystkim;)


Dzisiaj przychodzę do was ze spóźnionym makijażem na projekt zainspiruj się gwiazdą. W tym tygodniu inspiracją w projekcie była Taylor Momsen, jej makijaże zazwyczaj są do siebie podobne, mocno podkreślone oko na czarno. Długo się zastanawiałam jaki makijaż wybrać i postawiłam na taki:

                                                                            Źródło

Makijaż wykonałam już w piątek, ale nie miałam czasu wstawić go na bloga;)
A oto mój makijaż inspirowany Taylor Momsen:



Za chwilę dodam listę produktów, które wykorzystałam do tego makijażu;)

Dzięki za oglądanie :)
papa:*

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)