czwartek, 17 stycznia 2013

Ulubieniec lakierowy;)

Hej wszystkim;)
Dzisiaj chciałam przedstawić wam mojego ulubieńca ostatnich tygodni wśród lakierów, a jest nim "benzynka" z Catrice. Kupując ten lakiem miałam nadzieje, że będzie się tak ładnie mienił jak w buteleczce, lecz na paznokciach zachowuje się nieco inaczej, mimo to bardzo mi zaimponował. Na zdjęciach wygląda jak złoto-brązowy perłowy lakier ale w rzeczywistości mieni się ale z tego co zauważyłam to tylko na zielono. Gdy obracam buteleczkę wyłania się także odcień niebieskiego ale nie zauważyłam go na paznokciach.

Jako bazowy użyłam lakieru z wibo express growth nr 20
następnie lakier catrice 840 genius in the bottle - 2 warstwy
nawierzchniowy lakier to Quick dry & High shine top coat z catrice 


A oto jak prezentuje się na paznokciach:


Dzięki za zaglądanie i do następnego;*
Buziaczki papa;*

2 komentarze:

  1. piękny kolor, szkoda, że nie widać tych zieleni i blękitów o których mówiłaś :)
    tez zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczny odcień jak Ty z Catrice , tylko, że ja mam z p2 :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)