niedziela, 23 grudnia 2012

Świąteczny makijaż

Witam wszystkich:)
Na początku chciałam życzyć wszystkim wesołych świąt, już jutro wigilia więc czas na świąteczny makijaż;)

A oto jak wykonałam moją propozycje makijażu świątecznego:
1. na całą powiekę nałożyłam bazę i matowy jasny cień.
2. narysowałam kreskę zielonym żelowym eyelinerem
3. kreskę roztarłam ciemnym zielonym perłowym cieniem
4. na całą powiekę nałożyłam złoty cień z drobinkami
5. całkiem przy linii rzęs namalowałam cieniutką kreskę czerwonym cieniem
6. wewnętrzny kącik pokryłam bardzo jasnym perłowym cieniem
7. a na linie wodną nałożyłam złotą kredkę
8. lekki retusz brwi, tuszowanie rzęs i oczy gotowe:)
9. na twarz nałożyłam podkład, wykonturowałam ją i nałożyłam ciemną szminkę na usta

A tak prezentuje się makijaż w całej okazałości;)



Jeszcze raz wesołych świąt;)
Buziaczki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)