niedziela, 3 listopada 2013

Rimmel Match Perfection Cream Gel Foundation

Hej!

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją podkładu Rimmel Match Perfection w żelu. Jakiś czas temu intensywnie poszukiwałam tego produktu i okazało się, że go wycofali więc przestałam się już nim interesować. Po pewnym czasie wchodząc do małej drogerii ujrzałam go w szafie Rimmel, która znajdowała się w tym sklepie i od razu poprosiłam kolor 200 soft beige ale oczywiście wszystkie były wykupione i został tylko tester, więc pomyślałam,że nigdy go już nie spróbuje. ;( Na szczęście pani w drogerii była tak miła i zapytała się mnie czy bardzo mi na min zależy jak tak to może sprzedać mi tester skoro już i tak jest wycofany i nie będzie im już potrzebny. Rzuciłam się więc na niego i oto jest od jakiegoś czasu w moich rękach.



Podkład jak sama nazwa mówi ma konsystencje żelową, ładnie się rozprowadza i idealnie wtapia w skórę.


Moja cera nie jest doskonała, chodź też nie mam jakiś większych z nią problemów. Mam trochę przebarwień szczególnie wokół nosa, spowodowane jest to praktycznie całorocznym katarem alergicznym i ciągłym wycieraniem nosa, gdzieniegdzie też pojawia się jakiś wyprysk, chociaż podkład ten nie jest bardzo kryjący to tuszuje większość moich niedoskonałości. 

Utrzymuje się na skórze dość długo, jak widać na zdjęciu poniżej po pięciu godzinach moja buzia się świeci, ponieważ lekko go tylko przypudrowałam rano, ale on nadal jest na buzi i nie widać przebarwień. Jak się ściera to równomiernie, nie robi jakiś plam itp.

Jest to jeden z moich ulubieńców, bardzo ładnie, naturalnie wygląda na buzi. Mam też tą wersję płynną, która jest niby zamiennikiem tej żelowej ale jest ona jak dla mnie gorsza.




Plusy:
-ładnie wtapia się w skórę
-dobrze się rozprowadza
-wydajny
-długo się utrzymuje
-cena ok.20zł

Minusy:
-niestety jest wycofany i mogę mieć tylko nadzieję, że jeszcze rimmel się zlituje i go ponownie wprowadzi



Do następnego:)
Pa pa:)

Alicja

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny podkład, szkoda, że go wycofali :( ja też mam problem z katarem siennym ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jego wcześniejszą wersję (tę pierwszą) i byłam mega zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)