piątek, 30 listopada 2012

Andrzejki ;)

Z okazji andrzejek zapraszam na moją propozycję makijażu andrzejkowego:)


1. na środek powieki nałożyłam żywo pomarańczowy cień
2. w zewnętrzny kącik nałożyłam cień w odcieniu koralowym
3. w wewnętrzny kącik natomiast cień o odcieniu jasnej pomarańczy
4. wszystko razem zblendowałam by nie było wyraźnych granic między kolorami
5. na dolnej powiece narysowałam kreskę złotą perłową kredką
6. pokryłam kreskę na dolnej powiece pomarańczowym perłowym cieniem
7. w wewnętrzny i  zewnętrzny kącik nałożyłam błękitny perłowy cień
8. na dolnej powiece wykonałam kreskę czarnym żelowym eyelinerem, na górnej zaś niebieskim
9. obszar pod brwią rozjaśniłam jasnym matowym cieniem
10. użyłam żółtego cienia do połączenia jasnego cienia pod brwią z pomarańczami na powiece ruchomej.
11. twarz wykonturowałam bronzerem a na kości policzkowe nałożyłam rozświetlacz i makijaż gotowy;)




Wszystkim życzę udanych andrzejek;) buziaczki ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy zostawiony ślad po sobie w postaci komentarza;) Postaram się na wszystkie (w miarę możliwości) odpowiedzieć;)